Volle zalen en tenten, dat willen we allemaal! Maar hoe zorg jij er als maker voor dat jouw voorstelling zichtbaar wordt? En hoe werk je daarin zo goed mogelijk samen met de plek waar je speelt? Strategisch cultuurmarketeer en voormalig hoofd marketing & communicatie van Korzo, Marieke van Oosten, geeft een masterclass boordevol tips. Ze neemt je mee in hoe je jouw verhaal kunt vertellen, de keuzes die je kunt maken in communicatiemiddelen en geeft tips in hoe je een publiek opbouwt.
“Er is geen magische formule die je steeds kunt toepassen, maar er zijn wel veel elementen waar je aan kunt werken. En dat begint vaak bij leren keuzes te maken en hoe je jouw verhaal vertelt.”
Woensdag 2 maart 11:00-13:30, Circus Rotjeknor, Rotterdam
Deelname: leden van Circuspunt €35*, niet-leden: €60 (lidmaatschap vanaf €10 per jaar). Tickets: https://shop.eventix.io/5d8d3cfd-f048-11eb-b3c4-9e36bf7d673e/tickets
Er wordt een video-opname gemaakt voor kennisdeling achteraf. We zorgen natuurlijk dat je als deelnemer niet herkenbaar in beeld bent.
*De kortingscode vind je op de ledeninfo pagina.
Deze masterclass is onderdeel van een jaarprogramma van zes workshops voor het Circusveld, mede mogelijk gemaakt door het Fonds voor Cultuurparticipatie en Stichting Bevordering van de Volkskracht.